sobota, 30 września 2017

Od Amadeusza, CD Heather

Jak zawsze wrzeszczałem i przeklinałem w myślach telefony, wszelkie, nieważne jakie, czy służbowe, czy prywatne, tak teraz skakałem z radości. Kto mnie wybawił z opresji? Kto?
Mińsk.
Mój zapał od razu zmalał, zgasł, schował się gdzieś w kącie. Czego może chcieć wielki, okrutny pan prezes tego burdelu, znanego również jako placówka opiekuńczo-wychowawcza a.k.a. Atlancka Wyższa Uczelnia?
Przeprosiłem dziewczynę, opuściła pomieszczenie, a ja sam zacząłem wysłuchiwać monotonnych, ale przesiąkniętych wkurwieniem w czystej postaci, słów. Kiwałem głową, mimo że tego nie widział, mruczałem ciche "aha", "yhy" i "tak jest". Koniec końców kazał mi przyjść do gabinetu, bo przez telefon nic nie można ze mną załatwić. Szybko się rozłączył, a ja z westchnięciem wyszedłem na korytarz, zamykając przy tym drzwi. Blondynka sterczała przy ścianie, od której gładko się odepchnęła, gdy dojrzała moją sylwetkę.
— Bardzo przepraszam, ale mam pewne sprawy do załatwienia z panem dyrektorem. Co do tatuażystki, jak tylko się czegoś dowiem, dam panience znak. 

x X x

Ku mojej radości, szanowny Złoty Chłopiec raczył się odezwać po kilku dniach, przesyłając mi kontakt i dane o artystce, która iks lat wstecz przyozdobiła moją skórę atramentem. 
Z pomocą przerażonych samą wizją przeciwstawienia się pedagogowi uczniów, odnalazłem zasiedzianą nad kartkami blondynkę. 
— Czy robicie cokolwiek oprócz tej papierkowej roboty? — Ustawiłem się naprzeciw nastolatki, która słysząc mój głos drgnęła i poderwała się z "dzień dobry" na ustach. Przewróciłem oczami i machnąłem ręką, aby usiadła. 
Zająłem miejsce po drugiej stronie stolika, wytargałem z kieszeni kartkę i wręczyłem młodej damie.
— Dzwoniłem, ma terminy, jak powie panienka, że nazywa się Heather, to pójdzie jeszcze szybciej. — Starałem się nie spoglądać w dokumenty, a latać spojrzeniem to na twarzyczkę, to na nudne otoczenie. Podziękowanie. Cisza. Strzeliłem palcami, przeczesałem brodę, nerwowo przetarłem policzek. — Skoro jest okazja... Mógłbym poprosić o przysługę? Dyrektor Mińsk powiedział, że pani, a raczej pani zdolności będą w stanie mi pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
.
.
.
.
template by oreuis