niedziela, 29 października 2017

Od Renee, CD Shioko

Beznamiętne przesuwanie palcem po ekranie, czytanie co ciekawszych wiadomości, pomijanie idiotycznych postów. Poprawiłam się w miejscu. Satysfakcjonujące było siedzenie w szkole i nic nie robienie, podczas gdy cała reszta w pocie czoła szykowała się do egzaminów.
Poprawiłam włosy, dzisiaj wyjątkowo rozpuszczone, bo uznałam, że szopa wygląda wystarczająco dobrze, by nie splatać jej w dwa, potężne warkocze. No, może nie potężne, ale na pewno duże.
— Jesteś nowa, prawda? — Pytanie nagłe, niespodziewane, od osoby, której nie znałam, a zapewne była tu dłużej ode mnie. Ba, na pewno tak było. Odsunęłam telefon od twarzy, zerknęłam na różowowłosą nastolatkę, która z uporem maniaka wgapiała się we mnie i oczekiwała odpowiedzi, która była bardziej, niż oczywista.
Podparłam biodro dłonią, przechyliłam głowę i spojrzałam na nią z uniesionymi brwiami. Moja mina określała "serio?" w czystej postaci. Dziewczyna miała na sobie mundurek, ogarnięta, pewna siebie. Znając życie bywa tutaj już jakiś czas, swoją drogą, naprowadziła mnie na to samym swoim pytaniem.
— Nie, chodzę do tej szkoły od dwóch lat, a wy, towarzyszu mnie nie zauważyliście. — Przewróciłam oczami. Ciekawe co by było, gdyby zadała takie pytanie komuś, kto rzeczywiście chodził na tą uczelnię, a ona go najzwyczajniej nie zauważyła. — Tak, jestem nowa, potrzebujesz czegoś, czy mogę powrócić do swojego poprzedniego zajęcia? — Znudzony głos. Jesteśmy dzisiaj sukowaci, oj sukowaci...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
.
.
.
.
template by oreuis