Poradnik zaktualizowany zostanie w najbliższym czasie. Wszelkie pytania prosimy kierować do Raven (Ravr na Discordzie, zapraszam, nie gryzę C:)
Systemy i ciekawostki
Questy
Questy są dodatkowym sposobem na zarobienie rubli atlanckich, a przy tym na rozruszanie twojej postaci. Możesz znaleźć je w gazetce, na mieście lub w postach od członków samorządu, którzy od czasu do czasu będą potrzebowali twojej pomocy w rozwiązywaniu szkolnych problemów. Na samym początku questu pojawi się informacja, w jaki sposób będzie mógł on wpłynąć na fabułę bloga. Każdy quest dzieli się na 3 etapy, żeby przejść do następnego etapu postacie będą musiały wypełnić cel z poprzedniego. Postacie mogą same napisać quest z góry do dołu lub w niektórych momentach być szturchane w konkretnym kierunku przez administracyjną narrację, to już - wszystko zależy od was!
Zakupy
Wystarczy napisać opowiadanie, w którym twoja postać idzie do miasta i coś kupuje. Administracja automatycznie odejmie cenę zakupu od stanu twojego konta i doda przedmiot do ekwipunku. Jeżeli kupujesz kota w worku, dowolnego zwierzaka lub inne niespodzianki najczęściej pod koniec opowiadania twoja postać otrzyma anonimowy list z ciekawostką na temat przedmiotu zakupu.
Opowiadania
Opowiadania to dowolny wyrywek z historii twojej postaci. Może być z przeszłości, przyszłości - wszystko, czym chciałbyś się podzielić. Każde opowiadanie jest indywidualnie wyceniane, dzięki czemu postać otrzyma za nie dodatkowe ruble atlanckie!
Biblioteka
Każda osoba może dodać dowolny tekst do biblioteki pisany prozą lub wierszem. Wiersze są wyceniane indywidualnie, z kolei w przypadku prozy stosujemy przelicznik 25 rubli = 500 słów. Można pisać podręczniki, legendy, baśnie, artykuły, wycinki z gazet, nie obrazimy się nawet za stare opowiadania, już administracja się postara, żeby je przerobić na powieści.
Ekwipunek
W Karcie Atlanckiej możesz zauważyć podpunkt "Ekwipunek", dzięki czemu będziesz mógł stale obserwować rzeczy posiadane przez twoją postać. Jedne będzie można wygrać w zawodach, inne otrzymać za wykonanie zleceń, a jeszcze kolejne zwyczajnie zakupić. Zasadniczo w ekwipunku zostaną umieszczone przedmioty o znaczeniu fabularno-mechanicznym. Przykładem mogą być zakupione książki z miejscowego antykwariatu, karnet na stołówkę, karta transportowa uprawniająca do darmowych przejazdów i wiele innych rzeczy. Jedne będą miały datę ważności, istnieje możliwość ich zużywania, a kolejne będą trwać na wieki wieków, czekając aż postać ponownie się nimi zainteresuje.
Startowo postać zaczyna z ekwipunkiem:
1) Komplet podręczników z poziomu podstawowego do klasy pierwszej
2) Karnet stołówkowy (opłacony na semestr)
3) Kuralet - tablet kuramski, ufundowany przez Kuramską Organizację Oświaty
4) Zestaw mundurków letnich i zimowych
5) Kartę transportową (opłaconą na semestr)
6) Poradnik studenta
Formy sprawdzania wiedzy
AWU przyjęło kilka form sprawdzania wiedzy, które pozwalają i uczniom zarobić kilka punktów, i nauczycielom lepiej przygotować ich do egzaminów. Przy tworzeniu lekcji nauczyciel może zostawić kilka pustych pól w środku opowiadania, które czekają na odpowiedzi ze strony uczniów. Należy zostawić je w komentarzu pod opowiadaniem, a administracja doda je do niego. Inną możliwością są kartkówki, gdzie każdy uczeń otrzymuje link do arkusza, który należy wypełnić do końca tygodnia, z każdej kartkówki można otrzymać maksymalnie 10 punktów. Ostatnią opcją są egzaminy. Działają one podobnie do kartkówek, różnią się jedynie ilością punktów, która w przypadku egzaminów wynosi 20.
Ekwipunek
W Karcie Atlanckiej możesz zauważyć podpunkt "Ekwipunek", dzięki czemu będziesz mógł stale obserwować rzeczy posiadane przez twoją postać. Jedne będzie można wygrać w zawodach, inne otrzymać za wykonanie zleceń, a jeszcze kolejne zwyczajnie zakupić. Zasadniczo w ekwipunku zostaną umieszczone przedmioty o znaczeniu fabularno-mechanicznym. Przykładem mogą być zakupione książki z miejscowego antykwariatu, karnet na stołówkę, karta transportowa uprawniająca do darmowych przejazdów i wiele innych rzeczy. Jedne będą miały datę ważności, istnieje możliwość ich zużywania, a kolejne będą trwać na wieki wieków, czekając aż postać ponownie się nimi zainteresuje.
Startowo postać zaczyna z ekwipunkiem:
1) Komplet podręczników z poziomu podstawowego do klasy pierwszej
2) Karnet stołówkowy (opłacony na semestr)
3) Kuralet - tablet kuramski, ufundowany przez Kuramską Organizację Oświaty
4) Zestaw mundurków letnich i zimowych
5) Kartę transportową (opłaconą na semestr)
6) Poradnik studenta
Formy sprawdzania wiedzy
AWU przyjęło kilka form sprawdzania wiedzy, które pozwalają i uczniom zarobić kilka punktów, i nauczycielom lepiej przygotować ich do egzaminów. Przy tworzeniu lekcji nauczyciel może zostawić kilka pustych pól w środku opowiadania, które czekają na odpowiedzi ze strony uczniów. Należy zostawić je w komentarzu pod opowiadaniem, a administracja doda je do niego. Inną możliwością są kartkówki, gdzie każdy uczeń otrzymuje link do arkusza, który należy wypełnić do końca tygodnia, z każdej kartkówki można otrzymać maksymalnie 10 punktów. Ostatnią opcją są egzaminy. Działają one podobnie do kartkówek, różnią się jedynie ilością punktów, która w przypadku egzaminów wynosi 20.
Szkoła
AWU leży nieopodal miasta Atlanta, które jest z kolei położone na wschód od Atlantydy. Pierwszy rok w szkole wypełniają lekcje z nauczania podstawowego, uczniowie uczą się najpotrzebniejszych informacji, dzięki czemu są w stanie wybrać najlepsze dla nich przedmioty. To czas zorientowania się jak działa AWU, co można w nim robić, poznania opcji, nawiązania pierwszych przyjaźni i romansów. Oraz napisania egzaminów, bo to też bardzo ważne.
Drugi rok zaczyna się wyborem rozszerzeń. Każdy uczeń jest zobowiązany do wyboru min. 2 rozszerzeń, nie poleca się większej ilości ze względu na nadmiar nauki. Każdy dodatkowy przedmiot, to również dodatkowy materiał do przeczytania przed egzaminami, dodatkowy egzamin (w stosunku jeden na rozszerzenie), dodatkowe lekcje, odpowiedzi, kartkówki... Uczniom od tego roku zaleca się podjęcie jakiejś pracy, może nawet wyprowadzkę, w końcu życie studenckie nie powinno skupiać się wyłącznie na nauce!
Trzeci rok nie różni się za bardzo od pierwszego, wyjątkiem jest funkcja mentoratu. Trzecioklasiści mogą zostać mentorami, czyli dostaną pod opiekę ucznia lub uczniów z młodszych roczników, którym będą pomagać w lekcjach, wdrażaniu się do uczelnianego życia oraz będą za nich odpowiedzialni. Dla zachęty dyrektor zarządził, że raz na semestr mentor otrzymuje kwotę stu rubli na każdego ucznia, którego jest mentorem. Oprócz tego uczeń kontynuuje wybrane w poprzednim roku rozszerzenia, również zalecane jest przemyślenie, czy pragnie wypełnić szeregi roku jako seminariusz.
Czwarty rok jest rokiem seminaryjnym, ma za zadanie przygotować ucznia do indywidualnego życia i podjęcia konkretnego zawodu. Każdy seminariusz powinien podlegać jednemu nauczycielowi z przedmiotów, które zaliczają się do jego profilu. Dla przykładu saminariusz alchemii powinien podlegać nauczycielowi zielarstwa lub eliksiriów, który będzie za niego odpowiedzialny. Jednakże, seminaria nie są darmowe - opłata za naukę wynosi 100 rubli na semestr.
Drugi rok zaczyna się wyborem rozszerzeń. Każdy uczeń jest zobowiązany do wyboru min. 2 rozszerzeń, nie poleca się większej ilości ze względu na nadmiar nauki. Każdy dodatkowy przedmiot, to również dodatkowy materiał do przeczytania przed egzaminami, dodatkowy egzamin (w stosunku jeden na rozszerzenie), dodatkowe lekcje, odpowiedzi, kartkówki... Uczniom od tego roku zaleca się podjęcie jakiejś pracy, może nawet wyprowadzkę, w końcu życie studenckie nie powinno skupiać się wyłącznie na nauce!
Trzeci rok nie różni się za bardzo od pierwszego, wyjątkiem jest funkcja mentoratu. Trzecioklasiści mogą zostać mentorami, czyli dostaną pod opiekę ucznia lub uczniów z młodszych roczników, którym będą pomagać w lekcjach, wdrażaniu się do uczelnianego życia oraz będą za nich odpowiedzialni. Dla zachęty dyrektor zarządził, że raz na semestr mentor otrzymuje kwotę stu rubli na każdego ucznia, którego jest mentorem. Oprócz tego uczeń kontynuuje wybrane w poprzednim roku rozszerzenia, również zalecane jest przemyślenie, czy pragnie wypełnić szeregi roku jako seminariusz.
Czwarty rok jest rokiem seminaryjnym, ma za zadanie przygotować ucznia do indywidualnego życia i podjęcia konkretnego zawodu. Każdy seminariusz powinien podlegać jednemu nauczycielowi z przedmiotów, które zaliczają się do jego profilu. Dla przykładu saminariusz alchemii powinien podlegać nauczycielowi zielarstwa lub eliksiriów, który będzie za niego odpowiedzialny. Jednakże, seminaria nie są darmowe - opłata za naukę wynosi 100 rubli na semestr.
Spis przedmiotów podstawowych oraz ich odpowiedników w postaci rozszerzeń:
Alchemia --> Eliksiry [E]
Zielarstwo --> Zielnictwo [Z]
Historia --> Historyzm [H]
Wszechmowa --> Mowoznastwo [M]
Gatunkizm ---> Rasoznastwo [RA]
Wróżbiarstwo --> Wizjonerstwo [W]
Literatura --> Analiza kultury [AK]
Numerologia --> Runozastwo [RU]
Nauki umowne --> Nauki ścisłe [NŚ]
Sztuka ciała --> Samoobrona [S]
Dyplomacja --> Dyplomaturgia [D]
Sztuki artystyczne --> ----
Przedmioty podstawowe na kolejne roczniki:
Przyroda: Alchemia, Zielarstwo, Gatunkizm
Nauczanie ścisłe: Nauki umowne, Numerologia, Wróżbiarstwo
Wszechetyka: Dyplomacja, Literatura,
Humanistyka: Wszechmowa, Historia
Spis profili seminaryjnych (5 rok - mistrzostwo):
Alchemia: Eliksiry, Zielnictwo
Dyplomacja: Dyplomacja, Mowoznastwo, Rasoznastwo, Analiza kultury
Inżyniera: Runoznastwo, Nauki ścisłe
Historologia: Historia, Gatunkizm, Analiza kultury
Wizjonerstwo: Wizjonerstwo, Numerologia, Sztuki artystyczne
Hodownictwo: Zielarstwo, Gatunkizm, Samoobrona
Indywidualny: Program nauczania przygotowany dla specjalnych studentów, którzy będą znacząco wykraczać poza skalę materiału. Na wniosek złożony do dyrektora będzie istniała możliwość spersonalizowania profilu seminaryjnego.
Każdy z klubów posiada indywidualne przywileje, co więcej mają one odzwierciedlenie nie tylko w akcji bloga. Z tego powodu uprasza się o uważne wybieranie klubu, a przy tym rozgarnianie, czy to na pewno twoja droga do szczęścia w tej szkole.
Do Rady Samorządu przynależy oficjalnie każda osoba z administracji oraz moderacji, noszą nieco inny rodzaj mundurka, dodatkowo mają naszyte na piersi godło Samorządu. W czasie trwania akcji zajmują się robotą papierkową, pomocą studentom lub nauczycielom, a przy tym nadzorują całą szkołę.
Klub artystyczny zajmuje się upiększaniem bloga, tworzeniem do niego dodatkowych elementów lub zwyczajnie wyszukiwania obrazków i udostępniania ich jako bazy do użytku. (#wspólne konto na pintereście i weheartit, które posłużą innym graczom do inspiracji w kwestii opowiadań). Klub artystyczny w czasie akcji pozwala uczniom ćwiczyć ich umiejętności malowania, rysowania lub rzeźbienia. Co semestr organizuje wielką wystawę prac.
Klub wróżenia z fusów - klub astronomiczno/wizjonerski - jego zadaniem jest zarówno przepowiadanie przyszłości bloga, jak i tworzenie horoskopu do gazetki szkolnej.W czasie trwania akcji jego członkowie dowiadują się z drobnym wyprzedzeniem o następnych eventach, a w ich dobrej woli leży "przepowiedzenie" rzeczy tego rodzaju reszcie świata. W czasie trwania akcji piją hektolitry herbat, żeby mieć z czego wróżyć.
Klub muzyczny przygotowuje playliste na bloga, którą zamierzamy zmieniać raz na dwa tygodnie. Playlista jest opcjonalna, co za tym idzie - nie będzie włączała się samoczynnie, a jedynie przy pozwoleniu użytkownika. Klub muzyczny pozwala postaciom ćwiczyć umiejętności śpiewu, gry na instrumentach i innych rzeczy tego rodzaju. Raz na jakiś czas wstawia musical lub koncert.
Klub młodych alchemików będzie miał za zadanie przygotowywać nowe eliksiry, jak i tworzyć receptury nowych. Co więcej - ma możliwość namieszania na blogu, członkowie mogą podawać innym eliksiry o krótkotrwałym efekcie, a przecież wszyscy dobrze wiemy, ile czasem jedna kropla potrafi namieszać! (KMA - Klub Młodych Alchemików - Klub Młodych Alkoholików).
Klub miłośników zwierząt zalicza się do klubów dziwnych. Gorzej, do klubów jeszcze dziwniejszych. Jak można nazwać ludzi, którzy sami z siebie, decydują się dokarmiać, kąpać, a w dodatku sprzątać po bezspańśkich zwierzach? Krążą plotki, że od drugiego semestru to właśnie oni będą zajmować się hodowlą akademickich pupili, na miejscu kogokolwiek - radzilibyśmy być z członkami w dobrych stosunkach.
Klub dziennikarski będzie mógł się pochwalić tworzeniem naszej własnej, szkolnej gazetki! Oficjalnie mogą do niej pisać tylko członkowie klubu, będzie ona składana przez administrację i wydawana raz na jakiś czas. Idealny wybór dla początkujących dziennikarzy lub zapalonych pisarzy.
Proponowane dalsze kluby, żeby powstały musi się do administracji zgłosić grupa min. 3 osób + przewodniczący. Pomysły są, ale potrzeba osób do ich ciągnięcia. Do tego rodzajów klubów zaliczają się niepowstałe jeszcze:
Klub teatralny loading
Alchemia --> Eliksiry [E]
Zielarstwo --> Zielnictwo [Z]
Historia --> Historyzm [H]
Wszechmowa --> Mowoznastwo [M]
Gatunkizm ---> Rasoznastwo [RA]
Wróżbiarstwo --> Wizjonerstwo [W]
Literatura --> Analiza kultury [AK]
Numerologia --> Runozastwo [RU]
Nauki umowne --> Nauki ścisłe [NŚ]
Sztuka ciała --> Samoobrona [S]
Dyplomacja --> Dyplomaturgia [D]
Sztuki artystyczne --> ----
Przedmioty podstawowe na kolejne roczniki:
Przyroda: Alchemia, Zielarstwo, Gatunkizm
Nauczanie ścisłe: Nauki umowne, Numerologia, Wróżbiarstwo
Wszechetyka: Dyplomacja, Literatura,
Humanistyka: Wszechmowa, Historia
Spis profili seminaryjnych (5 rok - mistrzostwo):
Alchemia: Eliksiry, Zielnictwo
Dyplomacja: Dyplomacja, Mowoznastwo, Rasoznastwo, Analiza kultury
Inżyniera: Runoznastwo, Nauki ścisłe
Historologia: Historia, Gatunkizm, Analiza kultury
Wizjonerstwo: Wizjonerstwo, Numerologia, Sztuki artystyczne
Hodownictwo: Zielarstwo, Gatunkizm, Samoobrona
Indywidualny: Program nauczania przygotowany dla specjalnych studentów, którzy będą znacząco wykraczać poza skalę materiału. Na wniosek złożony do dyrektora będzie istniała możliwość spersonalizowania profilu seminaryjnego.
Kluby
Klub dyskusyjny loading
Klub sportowy loading
Godzinowy plan dnia:
06:00 | 09:00 | godziny wydawania śniadań | |
09:00 | 10:00 | lekcja pierwsza | |
10:10 | 11:10 | lekcja druga | |
11:20 | 12:30 | lekcja trzecia | |
12:30 | 14:00 | przerwa obiadowa | |
14:00 | 15:00 | lekcja czwarta | |
15:10 | 16:10 | lekcja piąta | |
16:20 | 17:30 | lekcja szósta | |
17:30 | 20:00 | godziny wydawania kolacji | |
17:30 | 23:30 | czas wolny | |
23:30 | 06:00 | cisza nocna |
Plan lekcji dla klasy pierwszej Słońca (1S):
Lekcja | Poniedziałek | Wtorek | Środa | |||
1 | Historia | Alchemia | Historia | |||
2 | Wszechmowa | Alchemia | Gatunkizm | |||
3 | Gatunkizm | Wróżbiarstwo | Nauki umowne | |||
4 | Literatura | Dyplomacja | Sztuki artystyczne | |||
5 | Zielarstwo | Sztuka ciała | --------------- | |||
------ | Czwartek | Piątek | Sobota | |||
1 | Zielarstwo | Alchemia | Zielarstwo | |||
2 | Historia | Wszechmowa | Wróżbiarstwo | |||
3 | Literatura | Literatura | Dyplomacja | |||
4 | Numerologia | Nauki umowne | Numerologia | |||
5 | Sztuka ciała | Sztuki artystyczne | --------------- | |||
6 | --------------- | --------------- | --------------- |
Plan lekcji dla klasy pierwszej Księżyca (1K):
Lekcja | Poniedziałek | Wtorek | Środa | |||
1 | Alchemia | Historia | Zielarstwo | |||
2 | Alchemia | Wszechmowa | Zielarstwo | |||
3 | Zielarstwo | Gatunkizm | Numerologia | |||
4 | Historia | Wróżbiarstwo | Numerologia | |||
5 | Literatura | Literatura | Nauki umowne | |||
------ | Czwartek | Piątek | Sobota | |||
1 | Alchemia | Historia | Wszechmowa | |||
2 | Wróżbiarstwo | Literatura | Gatunkizm | |||
3 | Szuka ciała | Dyplomacja | Nauki umowne | |||
4 | Sztuka ciała | Sztuki artystyczne | --------------- | |||
5 | Dyplomacja | --------------- | --------------- | |||
6 | Sztuki artystyczne | --------------- | --------------- |
Plan lekcji dla klas drugich:
Lekcja | Poniedziałek | Wtorek | Środa | |||
1 | Przyroda | Nauczanie Ścisłe | Wszechetyka | |||
2 | Przyroda | Nauczanie ścisłe | H / Z | |||
3 | M / Z / NŚ | H / Z | H / Z / NŚ | |||
4 | M / Z / NŚ | H / Z | M / D | |||
5 | AK / S / RU | E / W / RA | AK / S / RU | |||
6 | E / W / RA | E / W / RA | E / W / RA | |||
------ | Czwartek | Piątek | Sobota | |||
1 | Wszechetyka | Przyroda | Nauczanie ścisłe | |||
2 | Wszechetyka | Humanistyka | Humanistyka | |||
3 | H / D / RU | M / D | Humanistyka | |||
4 | H / D / RU | M / D / NŚ | M / D | |||
5 | AK / S / NŚ | AK / S / RU | AK / S / RU | |||
6 | E / W / RA | E / W / RA | AK / S / NŚ |
Rozpiska datków, fundusz powierniczy i inne sprawy organizacyjne
Każda postać na start otrzymuje 200 rubli, dodatkowo co tydzień otrzymuje 20 rubli, jeżeli wyrobiła wymaganą normę tygodniową. W jaki sposób można zarobić więcej pieniędzy? W gazecie wydawanej przez kółko dziennikarskie lub na tablicy ogłoszeń z boku strony głównej możesz podjąć się jakiegoś zlecenia. Oczywiście, wymagają one napisania kilku dodatkowych opowiadań, ale czego się nie zrobi, żeby opłacić karnet na stołówkę...
Innym sposobem na zarobek jest zwyczajna praca - nie musisz pisać specjalnie dla niej opowiadań, aczkolwiek jesteś w pewien sposób ograniczony. Przykładowo, jeżeli poszukiwana jest opiekun/ka do dzieci na niedzielę godz. 10-15, oznacza to, że w tym czasie możesz pisać opowiadania TYLKO o pracy, a każde inne zostanie wstawione dopiero po ukończeniu roboty. Oczywiście, najlepiej płatne prace są w godzinach największej aktywności, coś za coś.
Uważnie przeglądaj stronę oraz gazetkę, a nóż, widelec, okaże się, że jakiś tajemnicy kwestor poszukuje potencjalnych stypendystów w zamian za drobną pomoc w kilku sprawach? Możesz również zwrócić uwagę na konkursy stypendystów, które zapewnią ci co tydzień zwiększoną wypłatę, w zależności od uzyskanego stypendium:
1) Dyrektora - 25 rubli na tydzień / przez semestr
2) Rektora - 25 rubli na tydzień / przez rok szkolny
3) Cesarza - 50 rubli na tydzień / przez rok szkolny
Mieszkanie i Akademik
POKOJE ZOSTANĄ WKRÓTCE ZAKTUALIZOWANE. PROSIMY O NIE WPISYWANIE ICH W FORMULARZU.
Pokoje są podzielone na żeńskie, męskie oraz koedukacyjne. Mieszkańcy każdego pokoju są zobowiązani do utrzymywania czystości, pilnowania stanu sprzętów oraz dostosowania się do ustalonych godzin ciszy nocnej. Każda osoba darmowo otrzymuje dostęp do pokoju w akademiku.
Pokoje damskie:
Pokój Świtu -miejsce wolne: Wanda Przewalska || Vene Evail
Pokój Zmierzchu -miejsca wolne: Jocelyn O`Connor || Namae Shioko || Jane Lya Pace
Pokój Zwierciadła - miejsce wolne: Vanilia O`reila || Loretta Brown || Edlin Ross Audley
Pokój Trawy -miejsca wolne: Hannah Reeve || Hanabi Yasuraoka || Aya Cowell
Pokój Czasu -miejsca wolne: Naomi Smith || Lourdes Flores || Rishima Ederra ||
Pokój Suszy - 3 miejsca wolne:
Pokoje męskie:
Pokój Ciszy -miejsca wolne: Foma Przewalski || Cesare Crosby
Pokój Dźwięku -miejsce wolne: Varen Hibiskes || Jack Plant || Kyozuo Takeshi
Pokój Odbicia - 1 miejsce wolne: Lavente Fahrenheit || Alexander Lee
Pokój Kamienia -miejsce wolne: Reska Haverfield || Yevgeni Fjeld || Nikita Alighieri
Pokój Zegara -miejsca wolne: Leondardo Resticieus || Henio Popiołek || Aurelion Podolski
Pokój Ulewy - 3 miejsca wolne:
Pokoje koedukacyjne:
Pokój Samorządu Uczniowskiego - Heather William || James Hopecraft || Dexter Davon
Pokój Chaosu -miejsca wolne: Hera Ivens || Vincent Ghoul
Pokój Promienia -miejsca wolne: Fintan Shibuto || Pelagonija Eternum
Istnieje możliwość wynajęcia kawalerki lub całego pokoju na własność - na terenie kampusu lub w pobliskim mieście. Jest to niezwykle droga inwestycja, dlatego zaleca się, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji znaleźć kogoś, z kim mógłbyś podzielić koszta. Oprócz tego - warunkiem uzyskania zgody na samodzielne mieszkanie poza akademikiem jest przetrwanie w AWU min. 1 semestru.
Pokoje są podzielone na żeńskie, męskie oraz koedukacyjne. Mieszkańcy każdego pokoju są zobowiązani do utrzymywania czystości, pilnowania stanu sprzętów oraz dostosowania się do ustalonych godzin ciszy nocnej. Każda osoba darmowo otrzymuje dostęp do pokoju w akademiku.
Pokoje damskie:
Pokój Świtu -
Pokój Zmierzchu -
Pokój Zwierciadła -
Pokój Trawy -
Pokój Czasu -
Pokój Suszy - 3 miejsca wolne:
Pokoje męskie:
Pokój Ciszy -
Pokój Dźwięku -
Pokój Odbicia - 1 miejsce wolne: Lavente Fahrenheit || Alexander Lee
Pokój Kamienia -
Pokój Zegara -
Pokój Ulewy - 3 miejsca wolne:
Pokoje koedukacyjne:
Pokój Samorządu Uczniowskiego - Heather William || James Hopecraft || Dexter Davon
Pokój Chaosu -
Pokój Promienia -
Istnieje możliwość wynajęcia kawalerki lub całego pokoju na własność - na terenie kampusu lub w pobliskim mieście. Jest to niezwykle droga inwestycja, dlatego zaleca się, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji znaleźć kogoś, z kim mógłbyś podzielić koszta. Oprócz tego - warunkiem uzyskania zgody na samodzielne mieszkanie poza akademikiem jest przetrwanie w AWU min. 1 semestru.
Lista studentów
KLASA III Słońca Wychowawca: Julietta O`dyn Stan klasy: 4 studentów || 2 studentki Studenci: Fintan Shibuto || Yevgeni Fjeld || Leondardo Resticieus || Henio Popiołek || Lourdes Flores || Rishima Ederra ||
KLASA III Księżyca Wychowawca: Thomas Nibyłowski Stan klasy: 4 studentów || 7 studentek Studenci: Wanda Przewalska || Hannah Reeve || Hanabi Yasuraoka || Jane Lya Pace || Loretta Brown || Lavente Fahrenheit || Edlin Ross Audley || Aya Cowell || Alexander Lee || Aurelion Podolski || Naomi Smith || Nikita Alighieri ||
KLASA IIII Słońca Wychowawca: Cezar Brant Stan klasy: 6 studentów || 3 studentki Studenci: Heather Amelia Williams || Jack Plant || Foma Przewalski || Hera Ivens || James Hopecraft || Marvill Eternum || Pelagonija Eternum || Kyozuo Takeshi
KLASA IIII Księżyca Wychowawca: Juliusz Byron Stan klasy: 6 studentów || 5 studentek Studenci: Dexter Davon || Varen Hibiskes || Vincent Ghoul || Vanilia O`reila || Jocelyn O`Connor || Namae Shioko || Reska Haverfield || Cesare Crosby || Vene Evail
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz